2009/08/31

Americas Funniest homeVideos.


"And remember, if you get it on tape. You could get it in cash"
[Ääänd rieeemäämber, if jo gädt it ån täjp. Jo kod get it in cäsh]

ViLKEN LiNE ! :D oj ! Den som kom på den måste vara millioner, billioner?
Riktigt tär replik om jag ska vara ärlig. Han, Tom Bergeron, måste vara så otroligt less på alla gånger han sagt det. Tänk er bara, program efter program efter program. Där han säger det minst 2, 3 ggr i vart av de..

Såhär tror jag detta påverkat honom:
- Om någon väcker honom mitt i natten, är det första han antagligen säger ".... You could get it in cash".
- På fyllan, kommer han att schhludddra samma mening(ar).
- när AFV slutligen inte sänds mer, kommer han aldrig kunna ta ett nytt jobb. För det enda han kommer säga är. Ja, you know what.
- Och på ålderdomshemmet, när han sedan länge glömt sin bakgrund, sina barn och sitt eget namn. Till och med då har den här fula repliken, inte släppt taget om honom.

Och i alla vardagliga situationer, när han fortfarande blir igenkännd av människor, kommer de att ropa/viska bakom hans rygg "var inte det den killen,,, if you get it on tape. You could..."


Harsch.


Jag har inte så mycket för mig, nej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar