2009/08/04

Dot.

One burger. Two burgers. 2 hamburgare på 3 dygn. VAD skulle mamma säga?

Hej där, förresten. Detta första inlägg, i en andra? nej, tredje? nej. Fjärde blogg. Best-of-blog-collection snart?

Blogg ett, som jag satte punkt för bara alldeles nyligen, höll ut i lite dryga 2 år. En "sån där" personlig blogg, variation mellan allvar- och skämtsamt. Med lite youtube (såklart. ?) och bilder ibland - för det mesta när fantasin i fingrarna sinade.
Min andra blogg startade jag, parallellt med den första, med ett music-theme som en utsökt idé. "1 ny låt per dag". Ungefär. Det gick. Sådär.
Nummer tre, ett skolarbete. PROJEKT-arbete to be akkurat. 5 inlägg senare, till ända.

Så vad gör jag nu jag här?
A question with no answer. Åtminstone inget vettigt ..

Inlägg, har jag lärt, av egen maskin, ska vara kortfattade (då är det större chans att de är intressanta. Eller tvärtom, MINDRE chans att de är tråkiga?) - så nu tänkte jag, ändå lite försent / med några meningar för mycket, avsluta detta.


Med en god. Natt. Visa.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar