2009/10/03

Vi har varit väldigt effektiva idag, fastän vi varit mycket O-effektiva med.
Det går ihop såhär:

+ Vi har varit på ikea och handlat ENDAST YTTERST NÖDVÄNDIGA ting.
- Vi åkte okänd busslinje och hamnade mitt ute i ingenstans, en smått konstig man hänvisade oss till ett "litet ikea, åt det hållet".
Vi hann konstatera på 1 min att vi inte skulle hitta och vände tillbaka till stan med nästa buss.

+ Frukost- och övrig mat-shopping.
- På kiwi, rimi. Och sedan kiwi igen.

+ Köpt varsin "gaggarob", svart, på hjul.
- Jag har monterat en gång, nästan klar för att se att något litet fel gör att jag inte kan completa den. Gör om. För att se, för 20 min sedan, att när jag är ännu mer klar, ett till litet fel som gör att jag måste backa tillbaka helt. Gör klart imorgon bestämde jag då. 3 gången gillt !

Med mera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar