2009/11/12

Borde sova lite snart?

Arlanda är kul, just nu står/sitter ett par och bråkar brevid mig. Eller tjaffsar är väl rätt sätt att utrycka sig. Min lilla önskan är att de helt ska gå loss och skrika åt varann från ena sidan terminalen till den andra. DET skulle vara ännu roligare.
Nu gick de.
Så mycket för mitt lilla roliga.

Annars slås jag av en liten uns skadeglädje när jag ser solbrända personer, i kortbyxor, komma gående förbi. De som tydligt kommit TILLBAKA från sin semester. "Jag har mitt lilla roliga kvar, det har inte ni", skulle jag om jag fick ett häftigt ryck, springa och skrika de i ansiktena.
Av någon konstig anledning spelas massa olika sådana scenarion upp i mitt brain-office.

Nu kom "la couple" tillbaka, på andra sidan om mig. Status; de har lugnat ner sig, men det skulle nog kunna spåra ur igen. Fortsättning följer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar