2009/12/17

Walking around, the christmas tree.

- Imorse när jag vaknade slogs jag av att "om en vecka vaknar jag upp hemma i indal, på julafton". Därefter har jag följts av en harmonisk känsla rakt igenom benmärgen hela dan. Skönare start på dagen får man leta efter.

- Sista dan innan helg imorgon, och så slår vi till med inflyttningsfest på lördag, någon månad sent sådär..

- Jag har fortfarande julklappar att köpa. När? Sammanlagt 5 personer står utan i nuläget. Måste göras något åt det.
Jag är av den åsikten att det är fantastiskt att ge bort klappar, men ibland ett helvete att hitta den ultimata. För det ska vara ultimat, annars kan det nästan lika gärna vara. Några tips på vad att ge till en tjejkompis, en pappa, en kille i övre tonåren??? Något ultimat månn tro?

- SPA-kväll is on tonight. Vax, ansiktsmask och massage, toppat med lite ananas!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar