2010/02/27

Bimbobrallis and hutchie mama.


Ida (bimbobrallis) aka Mandy (Hutchie mama)...

Idag slutade jag hela tre timmar tidigare. Jag skulle ju faktiskt slutat nu, i skrivande stund, five o'clock. Grymt deilig tanke att jag hunnit handla mat och allt (ett par fake-rayban + en ring(YEEY!) + ett par strumpbyxor), hunnit varva ner hemma på den tid jag egentligen skulle varit på jobbet. De e NICE.

Vi har två goa tjejer här på besök i helgen, Frida & Sara (flashigt namn) hela långa vägen från Östersund. Så, ikväll ska vi käka lite go-middag (KÖTTTTTTTTT med tillbehör) och vid 23 (när "tystnadsplikt" börjar råda + ölpriset på Thulins sänks) åker vi vidare till just T, efter detta får allt bara komma som det kommer. Något galet är mer än välkommet, det har vi lärt oss hantera nu.

Apropå det har jag helt glömt fortelle (berätta) om den lilla händelsen som avslutade lördagsnatten ute, och kryddade till helgen med just lite galenskap. Först var det jag Amanda, Linnea & Magnus på Thulins. Sedan var det 20-åringarna, me and mandy, på stan. I kylan. Sedan var det leta taxi-time. Sedan var klockan 4. Sedan skulle vi på efterfest. Taxi i 10 minuter. Sedan skulle vi vänta på att folk skulle ta ut pengar. Sedan frågade vi chaffisen hur långt det var kvar till rödtveit, 15 minuter. Sedan hoppade vi ur och SPRANG, ifrån "folket", till en annan taxi. Sedan betalade vi 400 spänn för att komma hem. För att mötas av den här synen:















Litt galenskap må man lära sig att leva med.

1 kommentar: