2010/02/23

Grow up, grow down.


Oj vad jag trivs här där jag är nu. Underbar "familj", allt på jobbet flyter på bra, mycket bra. + att Oslo är en jävla go stad!

Jag trivs som fisken...

Men jag kan ändå inte, såklart, sluta fundera på vad framtiden har att erbjuda mig. Nu har jag ju tänkt bo här ett tag. För som ni hör trivs jag ju! men sedan,,
- plugga/jobba (deltidsplugga+deltidsjobba) i england-london/irland-dublin?
- plugg i new york?
- resa runt i varmare breddgrader?
- plugga "på riktigt"? när? (tjat? ja)
Massa mer med, som jag inte kan komma ihåg såhär på studs, men det är mye "rörelse" i hjärnbalken.
Vad? När? Hur? Var? fråga, på fråga på fråga. Lager på lager på lager...

För mycket tänk, den här tiden på dygnet. Borde gå till sängs. Vill vakna pigg och utvilad i bra tid imorgon, (för?)klockan 12 ska jag och Linnea klippa oss, så vill hinna komma "i stämning" .. eller något?

God natt.
Sov gott.
Puss.
Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar