2010/02/03

Nu ska jag ta och göra mig en kopp varm choklad!

Vilken dunderbra underbar dag! Knalligt bra har det gått och såhär någon timme efter att jag slutat, kan jag inte mer än känna tacksamhet för att jag a. har ett jobb, b. trivs på jobbet (mycket tack vare c.), c. har trevliga & goa arbetskamrater, d. lite då och då kan lyckas undvika helt, buttra & bittra typer som kunder, på en hel dag.


Förutom en knalligt bra arbetsdag har jag en knalligt grym helg framför mig. Först och främst: en TVÅ-dagars helg. Lyxigt ledig både på lördag & söndag!
På fredag fyller K arin, som sagt, år. Något liknande partaj hade vi tänkt oss här hemma. Fan så kul! och vidare ner på krogen härifrån, senast 01.00 - har vi skrivit på lappen, som vi satt upp nere, till grannarna. Så det måste vi hålla.
På lörda' blir det ett efterlängtat julbord med jobbet. Inte det klassiska julbordet, utan ett "istället för julbord-julbord". Alla menyn i oslo centrum ska på Wallmans och VI SKA VISA hur vi menyare härjar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar