2010/03/20

Faders.


I'm alive, I'm alive!
Men bara barely. Just nu har jag en sån där känd dagen-efter-ångest-dag. Anledningen till min ångest är. Och nu var det inte så igår att jag var askalas. Jag hade koll hela tiden. Inget fyllo igår. Men anledningen är denna: Jag tappade mitt bank-kort. Fyfan i helvete.
Det som är ännu mer jobbigt är att jag lite halvt glömmer av och till att jag gjort det, så när jag kommer på det igen smäller det till av ångest igen. Och igen. Och igen.

Dessutom, ja det finns ett dessutom, VILL jag inte acceptera att det är borta. Så jag springer, eller okej går, runt och kollar jackan, väskan, julias väska också om och om igen. Och slås av den där ångesten igen, och igen. OCH. Igen...

Nu tar jag min fp-cola och går och lägger mig och sover lite till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar