2010/03/17

Long time, no see/read.

Det har varit lite fullspäckat schema här i landet väst om Sverige. För mig. Inte för hela landet, vad jag vet..
Lisa "våldgästade" mig i några dagar förra veckan, görmysigt. Lite utflykter till lite överallt. Park-prommis, båt-tur, bio, go mat. Det gick snabbt. Mer än snabbt. Snabbare än snabbast.. Tyvärr.
När det var dags för Lisa att resa tillbaka hem beslutade vi oss för att våldgästa stockholm för en dag, aka. bestämde jag mig för att följa med Lisa, och hjälpa henne hitta bussförbindelse tillbaka till sundsvall, . Upp tidigt med tåg, sitta/resa 6 timmar i sträck. Någon timme i sthlm som vi ägnade åt lite shopping och lite äta. Jag köpte mig bland annat ett par nya stövlar, tog på mig de nya och slängde de gamla som bokstavligt talat höll på att ramla isär, helt och hållet. Gött mos.

Klockan 5 sa vi hej, Lisa gasade iväg med bussen, och jag gasacde iväg till arlanda. Där jag hittade ett underbart fantastiskt erbjudande: en martiniflarra för 69 spänn!

Efter detta har jag hunnit med ett till biobesök, jobb, en liten utepils i fredags, avskedsfest/utgång med jobbgänget, skrubbning av badrummet - golv såsom väggar, och så jobb igen..
Nu måste jag sova! Fastän jag har (en halvtimmes) sovmorgon imorgon..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar