2010/05/09

Skikkelig rar jente!


Vi var ut igår. (Mycket ovanligt att jag skriver en liten trudelutt här när/i samband med just den "sysselsättningen". Kan enkelt förklaras med att jag ju inte dirre orkar/hinner skriva på veckan, utan på helgen. Då det ofta är så att vi går ut då dessutom.) Det var inte vilken utgång som helst, utan en som involverade kast, inte med liten boll, utan med vätska & glas, och en bitchslap.

Såhär gick det till:
Vi, alltså jag Mandy Sandra Jessica Simon & Petter, slog oss ner vid ett bord, på det fullpackade utestället memphis. (MVG-ställe, 5 STARS according to me) Sandra & Jessica sitter på en sida av bordet, Amanda och killarna på andra, jag står mellan. Så kommer det fram 2 tjejer, en av tjejerna speciellt i täten, och börjar prata med Jessica och Sandra. Jag pratar med Amanda med ryggen åt de andra. SÅ HÖR JAG ATT NÅGOT HÄNDER BAKOM MIG. Höjda irriterade röster. Vänder mig om och ser att den tjejen, som var i täten, stoppas att ge sig på Jessica, av sin kompis. De käftar och hon fortsätter försöka få in något slag.. Tillslut slinker Jessica iväg, och jag tänker att nu åker drar hon hem och ska precis gå efter. Självfallet, i stället för att stega iväg, halkar jag till, tappar balansen och ramlar/sätter mig ner på golvet. Det är sedan det river i. Jag känner att det forsar något blött bak i skallen på mig, HELA BAKSIDAN AV MIG dränks i en drink! OBSERVERA att jag alltså sitter ner på golvet. Reser mig upp och i en snygg vändning kastar jag samtidigt min drink RAKT I FACET på DEN JÄVELN. Sån skön känsla var det längesen jag upplevde. En fet fullträff och hämnd. Men hon ger sig såklart inte. Hon kastar sitt glas på mig. Jag. Kastar mitt glas på henne.. Hon har någon gång under den här tiden satt sig ner. Så hon sitter kvar. Jag går fram och säger "idiot" rakt upp i ansiktet på henne. Hon. Knycklar till handen till ett fuck you-sign.
Sen kommer Jessica, som inte gått hem, utan hämtat vakten. Och tjejen blir utkastad! Yes! 1000-0 till oss! Sen fortsätter vi kvällen, jag med en blöt rygg (som jag ber Amanda täcka, när vi går överallt, så att inte folk skulle tro att jag, jag vet inte, kissat på mig?) men ändå jävligt taggad..

- Anledningen till att tjejen lackade ur/knäppte totalt var alltså den att hon ville ha tillbaka deras platser, för de hade suttit där innan de gick och dansade.
- Och "bitchslapen", var det som hände bakom min rygg, det som "startade"..

Sicken, sicken kväll.. Det närmsta en "riktig fight" jag har varit involverad i. Något att skriva på cv-t?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar