2010/10/05



Jag har en enkel regel. Som jag följde för det mesta, förut. Att skriva ett inlägg i bloggen, INNAN jag läste någon annans blogg. Förut, var det här alltså. Men nyss när jag ville se efter vad för kul och möjligen "pikt" Johanna "syrran" Ulin hade skrivit, så tvingade jag mig själv att plita några rader här. Något klokt eller roligt hade kanske varit mer underhållande, för inte vet jag vad klokare ni blev av att läsa detta, eller jag blev av att skriva det... Nästa gång kanske?


Tillägg: Igår åt vi fiskpinnar, då lyxade vi till det genom att köpa en citron och en gräddfil. Idag valde vi att äta köttbullar med makaroner, MED överdådig stekt lök vid sidan om.
Undra vad det blir för gott imorgon? Kanske, mjölk till frukost-gröten?

1 kommentar:

  1. Saknar dig! Blogga mera så att min Sara-abstinens minskar :)

    SvaraRadera