2010/11/08

Dryg-söndag.

tjoflöjt
Amanda & Lelle låter inte mig julpynta än. Det är väl en uppsättning tråkigt par det, som håller in på jul-andet.. Vi kom fram till en deal, eller ja, jag gjorde det, men de la inte någon vetorätt mot detta förslag: -När snön faller nästa gång DÅ får jag pynta/glittra till läggan. Good huh?

Nu pratar Amanda & Lelle om att Lelle borde amputera hela benet för att hon har en blåsa på foten. Och så har vi kommit fram till att jag bor på jobbet, hemnycklarna (som jag skulle använda mig av för att komma hem inatt, för att inte behöva väcka brudarna) glömde jag där, smink + spray + kam + handväskan med allt + plåstren i plånboken, har i och med den här helgen "fastnat" där.. .

Ska upp om 5,5 timmar, må må må, si hej dååååå! Ska till kontoret en sväng nu. Ha de!
Hejhopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar