2010/11/17

Ett dilemma.

hhhhhhhhhhhh
Jag hade ju inte tänkt åka hem över jul, för att spara & tjäna kosing, men nu ska jag göra det ändå! Det där med pengar är inte något stort problem... Host, host... Nja, det är snarare tvärtom. Men lyssna på det här: jag får åka bil hem, smooooth, trevligt & billigt (Tack Linda & Jesper för det). Och på tillbakavägen kan jag använda upp mina sj-poäng till arlanda och flyga på ungdomsbiljett till oslo.. Så det hela kommer gå på under en tusenlapp. Perfekt!

Dilemmat angår tillbakaresan:
- åka rätt tidigt på morgonen på måndan.. utifall att förseningar osv. Och hinna landa hemma innan jobbet.
eller:
- sova ut, åka någon timme senare & vidare direkt på jobb?

Ska boka strax, måste bestämma mig snart.. What to do, what to do?
hhhhhhhhhhhhhhhh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar