2010/11/21

hhhhhhhhhhhh
Nu skriver jag fastän jag är såhä------------------------r trött. Det enda rätta skulle egentligen vara att sova lite till. Men det har jag inte lust med riktigt än.
(Det ANDRA enda rätta för stunden är.... TaDaaa: Firstpricecola, och det tredje: en huvudvärkstablett!)

Tog nyss på mig mina mormor-varning-plysch(?)-byxor. De där byxorna som en del/rätt många/en hel del/vissa tanter OCH GUBBAR vandrar runt i. Vet ikke om det ligger något samband med att de här gamlingarna är de som kissar på sig och detta paret byxor... Jag får den känslan av att plyschbyxor ofta luktar ammoniak?
Men nu är det alltså jag som sitter här i kissa-på-sig-byxor? De är sköna i alla fall - säkert samma som mina plysch-byxor-bröder- och systrar tänker.

Och här följer ett litet utdrag av vad som hände igår: pyramiden m.m på ett mysigt vorspiel, Fugazzi, TRÄFFADE ELIN - hann säga mer än hej, pose? kvittering? den här gången - En halvfull öl (en halv öl är MER ÄN VAD MAN TROR) rakt på mig, in in in på toan och torka torka torka (strumpbyxorna spelade inte i samma liga som klänningen, då de förblev blöta under resten av kvällen, MmmMmm), DANCING! Dramatik (vi lämnar det där), nya som o-nya trevliga ansikten. Med mera. Alla snuskiga detaljer får ni snoka fram på annat tillvägagångssätt.........

Nu, det FJÄRDE enda rätta skulle vara att grabba tag i dammsugare i ena handen och skurmopp i andra, det ser ut som ett riktigt helvete här! Men bara för att det ser så helvetiskt ut orkar jag inte göra just det "fjärde enda rätta". Ond cirkel. Men snart så...
hhhhhhhh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar