2010/11/19

Överraskningar, jag ÄLSKAR överraskningar!

hhhhhhhhhhh
Det behöver inte vara överraskningar alabama, när jag ska bli överraskad. Jag blir så glad för de små tingen...
(Inte för att de här är av de små slagen, inte alls:) Idag till exempel, Amanda dyker upp på jobbet och glädjer mig med sin närvaro.
Exempel 2, ELIN (och Lina med!) hälsar på när jag sitter i kassan!! När hände det sist? När var Elin i Oslo sist? ett halvår sen! Oj vad jag blev glad.

Exempel 3, när jag försöker ordna ledigt imorgon men det ser riktigt mörkt ut, och jag gör ett sista försök, OCH DET GÅR VÄGEN! En slags överraskning det med.

Imorgon är det min tur att överraska! Ska sno ihop en cheesecake. Fast det vet de ju om här hemma. Men de kommer bli överraskade hur otroligt god den smakar!

Snarre ska jag promenera ner till Lina med mitt externa = massa filmer, i högsta hugg. Filmkväll med chirre och dirre, hur låter det? bra va!
Ska bara smälta maten, som idag bestod av: förrätt: senapssill från ikea med kokta poteter, och en hot dog med boston (första gången på 10 år?), behövde någon extra smak som döljde själva korvsmaken. Korv i Norge smakar inte lika gott som hemma. Jag har ihvertfall ikke smakt noen gode pölser her...

Hej hopp!!
hhhhhhhhhhhhh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar