2010/11/24

X-RAY.

hhhhhhhhhh
God morgon, god morgon,
Hör fåglar sjunga glatt,
god morgon, god morgon i kör
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHringde jag och väckte Lina med. Hon ville inte erkänna att jag väckte henne, "hon låg och drog sig". Men säkert?! jag vet att du sov, jag vet att du vaknade av mitt TELEFONSAMTAL.Och därmed basta.

Idag är jag ledig, jobbar alltså lördag istället. Bytte främst pga att jag har fått en tid för att röntga knäet senare idag. HOPPAS de kan se felet och ATT DET GÅR ATT GÖRA NÅGOT ÅT!

Annars har jag varit med om en knäpp grej. Vet inte om det är lämpligt att skriva detaljerat här. Men i det stora hela handlar det om lite för lång tid för något som max bör "vara" i 5-6 timmar. En vecka och två dagar kom jag upp i. Crazy/Sinnes/Sjukt!

Ska finne på noe med Lina, anledningen till att jag ringde OCH VÄCKTE henne. Men vi vet inte vad. Vi skulle höras av igen efter en-två timmar, när vi kommit iordning, alltså frukostat, duschat & målat naglarna för min del. Jag undrar vad vi ska hitta på. Dags för duschen nu, för nu har det gått en och en halv timme. Oops.
hhhhhhhhhh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar