2010/12/11

The future.

hhhhhhhhhhhhh
Nu börjar det dra ihop sig. Massa ting vi planerat som är påväg att ske.. Och det bara gleder jeg meg til!
- Först har vi tänkt att se klart harry P -filmerna, fjärde, femte & sjätte. På mindre än en vecka, eftersom våra planer att se nyaste filmen på bio borde gå i lås innan julstöket..
- Vi ska, om jag inte berättat om det, (vis ikke..) nämligen ha en egen liten mysig oslo-julafton nästa lördag. Vi tar en riktig heldag och börjar med kälkåkning i Holmenkollen och några pauser tillhörande varm choklad med minttu i & peppisar, lussebullar! Fortsättning hemma, med julkäk, och julklappsbyte, och kanske KANSKE gå ut efter det - även fast jag inte alls förknippar julen med supa och fylla..
- Veckan efter är det julaftonsveckan! Jobbar till och med den 23:e, sen får jag åka bil med Linda & Jesper, som sagt, så jag är hemma till dopparedan-natten. Troligtvis blir det intensivt julfirande hemma, eller intensivt familjemys kan vi kalla det. Eftersom jag har ynka 3 dar med de, innan jag åker tillbaka till Oslo - och ut och reser i flera månader. Sommaren blir väl nästa gång jag får se de. DÄRFÖR ska jag ta vara på ALL tid hemma.

När vi kommer tillbaka hit väntar nyårsafton, Lelle dissar oss för en resa tilll Holland, HUR KAN HON GÖRA SÅ MOT OSS? Vad är väl nyårsfirande i utlandet mot att fira med oss, Lelle?
Men vi ska göra det bästa av situationen, vi ska fira utav bara helvete! Mysig stormiddag med trerätters och så fira med hela Oslo stad efter det. Hur låter det?
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar