2011/01/12

Jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaks.

hhhh
Vi bestämde oss för att ha en filmkväll i söndags. Jag sprang runt och ordnade, kopplade i sladdar, högtalare och poppade popcorn. Förberedde mig på ett RIKTIGT mysigt soffmys... i onödan. Visserligen visste jag att vi skulle se Fritt Vilt, en norsk skräckis. (En FÖR BRA norsk skräckis). Jag satt till mestadels med händerna över ögonen och kikade fram mellan fingrarna lite då och då, samt höll för ögonen på samma gång.
hh
När den äntligen var slut! ÄNTLIGEN var slut, hade jag en puls på 366 i minuten och var aningen ostabil, hoppade till av minsta lilla ljud, också Lina och Mandy påverkades på detta sätt.
ÄNDÅ ville de se vidare på film nummer två, som jag ångrade att jag nämnt att jag hade. Jag ville verkligen inte! "Så till den grad" att jag bad på mina bara knän, tillslut bokstavligt talat, drog jag ner strumpbyxorna och ställde mig på mina bara knän (jag som knappt kan stå på knä, pga knät), och BAD. SNÄLLA SNÄLLA, och skrattade om vartannat åt mig själv.
Utan resultat. Det är några hårda jävla brudar jag bor mig, som vill se skräckisar och som INTE viker sig oavsett om deras vän bönar och ber om något annat. Vilka vänner?
hhhhhh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar