2011/01/08

Shoulda, coulda, woulda.

hhhhhh
Snön rasade ner förut. Lika med att när man är ute och spatserar kommer det bli ännu mer att man går och går men inte kommer framåt. Hate that.
En annan konsekvens som det här skitvädret orsakar är snöiga dvs. blöta skor. Jag håller tummarna för att mina fejk-läder-shoes håller i 16 dar till. Kul om sulan lossnar från skoskaftet och jag får trippa runt så den sista veckan ..

Vi tänker oavsett skitvädret, ta en walkaround i byen. Stopp ett: majorstuen och hämta några grejer jag glömde i lägenheten, samt bädda sängen med lakanet som vi tvättade och hängde på tork samma kväll vi flyttade ut. Stopp två: ströva runt i affärer - vilket jag är något negativt inställd till. Hur kul är det att prova snygga kläder & hitta fina saker när man inte för köpa något överhuvudtaget, om det inte är något som absolut BEHÖVS till resan?
hhhhhhhhh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar