2011/01/05

Tant-varning.

hhhhhhhhhhhh
Har textat in i blogger.com i "hemsideboxen" flera gånger, lika många gånger har jag på direkten skrivit in en ny adress.. noll energi, noll inspiration (för att skriva ett blogginlägg, but here we go), ont i nacke, huvud, knät, ja nästan hela kroppen. Fryser dessutom! jag! ? Sitter som en gammal skrupplig liten gumma i fåtöljen med leggins under mjukisarna & stickad kofta såklart, fleecefilt uppå det. Vanligtvis skulle denna klädsel innebära motsvarigheten till frossa...
hhhhhhhhhhhhhh
"Vad-kan-detta-bero-på-tankar" har jag suttit med en stund. Har kommit fram till att det må vara FLYTTEN. Alla jäv. LA. grejer som skulle packas, ner i källaren in i boden med ett lass och ett ännu större lass som skulle till vår nya lya (Lina & Idas lya för att vara exakt!). + flyttstädningen. Det här måste ha orsakat saknaden av energin och ersatts med både fysisk och psykisk trötthet.
Det är som ett virrvarr i skallen, med allt "packade jag ner det", "var har jag lagt den", och en kom-ihåg-lista inför resan som är 35 A4-sidor långt, känns det som... På jobbet idag gick det dunderbra, men när jag kom innanför dörrarna här slog det bara till!

Om jag hade haft något liknande ork skulle jag lagt ut lite bilder för att, ja, muntra upp lite, kanske man kan kalla det. Men det har jag ju inte. Jag håller tummarna för att imorgon går det bättre, att batteriet är fulladdat & att mitt humör ligger på topp istället för dal!hhhhhhhhh


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar