2011/06/21

Time for me to fly.

hhh



Time for me to say goodbye. To sundsvall. For a while.
Idag klockan 11.35 går bussen till hudik & därifrån tåget till uppis. Jag ser så fram emot att se Elin en liten stund. Jag ser så fram emot att komma fram till Oslo. Jag ser så fram emot att vardagen väntar runt hörnet. Men, jag vill inte åka.
Tjatade till mig att Johanna ska följa med in till mamma, dit vi får skjuts av snälla Lina. Ett perfekt tillfälle att säga - inte hej då - vi ses!
Det största problemet för tillfället är att mina väskor, i plural tyvärr, väger cirka ett ton var för sig. Jag som hade hoppats på att EN stor resväska skulle vara tillräckligt. Det var det, i volym. Men den vikten, alltså två ton, i en väska fördelat på 4 hjul kändes aningen riskabelt. Så, det var bara att göra om, gör rätt. Packa om, på ett bättre sätt. Och vad, om inte backpackryggan fick äran att hänga med igen. Den har liksom gnott sig in nu så att jag trivs ypperligt med den på ryggen. Som en extra reskompis. Nästan.

Ha deee!
hhhhhhhh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar