2012/01/19

Torsdaaaa.

Idag har jag varit ledig från jobbet, torsdagar ingår inte i mitt jobbkontrakt = en anställning på 80 %.
80 procent my ass! De flesta veckor iaf. Denna veckan har jag redan knaprat ihop 38 timmar på 3 dagar, övertid måndag-onsdag.
Men idag har jag fått andas ut. Inte fått så mycket gjort som jag ville. Men viktigast fått varva ner & vila. Har tyvärr en konstant huvudvärk när ja inte jobbar(?). Som förstört dagen litegrann. Såg på allra sista säsongsavslutningen av "Vänner" dessutom. Där de grät ovanligt mycket, och lika många tårar som de fällde gjorde jag, kanske inte den bästa huvudvärksmedicinen det.

Tänkte baka cookies och överraska Johanna med NÄR hon nu kommer hem. Hon övertidar tydligen. Börjar bli lite rastlös och uttråkad av att vara hemma själv. Mina nästan hela två veckor som sjuk & osocial har satt sina spår tydligen.
Och Amanda kommer inte hem förrän på tisdag heller. För hon har åkt till London. Lite sjuk av avund, men samtidigt får ju jag slita & tjäna pengar istället för att spendera. Om det nu är en fördel.

Bakpulver, choklad, mjöl, gurka & något mer ska ja sticka iväg och handla nu. Hoppla!

1 kommentar:

  1. Gillar nya designen sweetie!
    Keep on blogging.. keep on blogging...

    SvaraRadera