2012/03/09

Lever gott

Just nu ar vi pa koh phangan, har varit riktigt slitna idag, kom i sang forst vid 8 imorse efter en knallkvall med buckets, massa nya skona manniskor, lite regn, neonfarg pa hela kroppen och massa annat.

Imorgon bitti redan klockan 6 kommer en taxi for att kora oss till piren, darifran ska vi aka bat till surathani och sa vidare med buss darifran till stool, langt ner pa thailands vastkust. 18:00 ar ska vi vara framme, overnattar dar en natt och sa tar vi ytterligare en bat i 4-5 timmar morgonen efter till KOH LIPE, som ar var nasta destination.

Innan vi kom hit till K.P for att fullmoona spenderade vi nastan exakt en vecka pa koh tao, dar jag utokade mitt dykcert till advanced & amanda, johanna & linda tog sitt open water. Det var helt sjukt kul att testa nya grejer och att fa dyka igen! Jag gjorde sammanlagt 7 dyk, ett forsta i en s.k scuba rewiew (for att forfriska minnet), ett fun dive, och sa advancedkursen 5 dyk, bland annat deep dive (dar vi gick ner till 30 meters djup), wreck dive & night dive. Alla sjalvklart haftiga!

Nu ar klockan har 23:06 och det ar dags for mig att natta. Pusss!!

1 kommentar:

  1. Kul att du bloggar lite gumman så jag får läsa hur ni har det! Jag är inne varje dag och kollar! Puss!

    SvaraRadera