2012/04/11

En javla dag.

Berg-& dalbanehumor. Sparrat hotmailkonto. Tsunamivarning. Sjuka reskamrater. Med mera...
Lite som tar pa energin, och gor att man blir lite pissed ibland. Men allt ar egentligen helt ok. Fast nar man har denna miljo runtomkring sig sa blir man lite envis med att vara positiv och uppskatta nuet (kanske darfor det kommer lite extra for man sparar upp pa det?), gjorde detta idag genom att anda ga till stranden, sola lite pa vacker strand & badade/simmade lite i svalkande, fint & klart vatten, eftersom jag vet att jag skulle angra mig om jag inte tar vara pa tiden har pa mycket fina Boracay...

En liten vink fran lilla mig i filippinerna, kanske inte den roligaste men anda! Nu ska jag & Johanna traska tillbaka hem pa strandpromenaden bland allt folk, insupa atomsfaren, och ladda for en riktigt uppat-dag imorron! Ciaaaao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar