2013/02/02

Ready now.

Hejje! Påväg ut på byen för en liten eftermiddagstur nu, bland annat hälsa på Johanna som är duktig och jobbar. Men också möjligtsvis shopping, men absolut inte i någon större skala (redan shoppat sportbehå & ASmysig tröja i veckan). Jag är redo, men Amanda var lite nödig. Jag har första parkett från mitt rum för att njuta av jentenes toalettbesök, om de inte stänger igen showen så att säga.



Ikväll ska vi ut, iaf jag & Malin. Är så taggade för krogen, två veckor sen sist så nu har det sprätt i partykroppa hela veckan. Bara jag husker å lägga ölen på kylning. Eis(cold) bitte!

För övrigt känns det sä jävla bra att jag har börjat gymma, 5 dagar den här veckan. 13 pass sedan startdatumet 14 januari! Aldrig någonsin skulle jag tro att jag skulle se fram emot ett svettigt konditionspass, och ännu mindre ett dagen efter. Har väl börjat på lite ny rute eller någe. På månda kör ja igen!

Ha de!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar