2013/04/30

Sista-april-spurt!

Tillbaka här & i oslo igen. Efter en till synes kort men ändock innehållsrik helg i umeå.
Tuffade iväg med tåg direkt efter jobbet, till sthlm och så vidare över natten uppåt. Kom fram tidigt tidigt, så blev en nap på direkten när ja hittat fram till fia. Insta-rapead av min kära (?) vän, när jag sov/gapade/snarkade för fullt, tack du ;) payback någon gång i framtiden kan du definitivt räkna med...

Hann med en go del ting, massa ta-igen-prat (såklart), en shoppingtur, träningspass på det massiva träningscentrat IKSU (bl.a bänkpress för andra gången i mitt liv + 40 längder sim + relax, bubbel & bastu), gomiddag, utgång på allstar där vi spottade per elofsson = starstruck!, promenad, besök hos fina Lina, slinga hår & så ett mysigt avslut med filmtittande, innan en sista skavfötters-natt i fias deiliga säng.

Otroligt mysig helg, så glad att ja fick fingret ur och åkte! Smått oväntat var dock att ja skulle komma hem med en känsla av att vara 80år... Träningsvärk! Den värsta någonsin, stelbent och öm överallt! Påminner mig dock om att jag varit duktig att träna, vilket är en skön känsla.

Som om det inte vore nog med en fin helg så startade veckan likadant. När jag tillbaka på norsk mark fick träffa Linda, endelig tilbake, OCH planera festligheter för ikväll. Valborgsfirande! Öl på ryes, drink hemma & så ut på äventyr till ännu oklart uteställe.
Recept på en oslagbar afton tycker jag, men det återstår att se.

Ciaociao ppls!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar