2009/09/13

Lustigt.

Nu är jag hungrig. Inte som en varg. Men som,, en bäver. Ja en bäver stämmer bra.
Tänkte något liknande att "jag kommer aldrig mer vara hungrig igen". Förut, när jag mådde dåligt. Men så visste/vet jag ju att det blir man alltid iallafall. För jag har ju varit bakis förut, ja det har jag faktiskt, och jag vet att efter illamående - hur illamående man än är - och huvudvärk och alla andra åkommor man dragit på sig. Efteråt blir man alltid bättre. Såvida man inte råkar dö el hamna i koma och slutligen dö iaf, samtidigt som man är, ja.. Men det har ju inte jag någon erfarenhet av.

Nu till det roliga. Om ni tänker på något ni inte alls är sugen på, när ni är bakfulla. Något som du till och med kanske skulle kunna spy av att smaka på. När du är bakis.
Det födoämne tankarna kretsar kring för mig är fisk. En riktigt slemmig fiskbit skulle jag nog kunna kräkas lite av. Fastän jag ÄLSKAR, ÄLSKAR fisk i vanliga fall.

Gissa vad jag lagat till middag, klockan 8 på kvällen? Fisk.
Förut kunde jag inte äta något, och nu lagade jag fisk. Laxkotlett med kokt potät och sås.

Det tycker, åtminstone, jag är lustigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar