2009/09/13

Middagen var till stor beåtenhet. Om jag tidigare hade hungerkänsla som en bäver förvandlades jag snabbt till något liknande en varg när tallriken stod framför mig på bordet.

Förutom på en punkt var måltiden "till stor belåtenhet". Nu blir det fisk-snack igen, så sluta läs om ni inte är intresserade av det.
Ni förstår, jag har så otroliga problem med att äta fisk. Fisk som inte blivit "urbenad". Ge mig en
filé och jag sveper den hel. Men minsta ytte-pytte-litet ben och en "ta-genast-ut-benet-ur-munnen-reflex" uppstår. Lika med att innan det där lilla benet ligger på tallriken, innan dess har, i detta fall, laxen fått samma konsistens som gröt. Och samma smak för den delen med. Det här händer varje gång. Och jag blir så för-benat (OBS snitsig ordvits) irriterad var gång.

Anyone got a tip ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar