2010/02/09

Imorgon fyller Johanna år!

Idag har jag varit ledig. Men inte har jag varit o-sysselsatt idag. Ickesanicke. Först promenerade jag Amanda & Linnea till Vigelands/frognerparken, GÖÖÖR-mysigt. Mycket tack vare vädret, blå himmel och sooool! Var in en sväng på jobbet - ledig eller ej, där spenderar jag min tid ("smått" ironisk) - sedan tog vi en tur på Aker brygge med.

Vädret utan solen blev tyvärr av lite för kall karaktär. Vi tog var chans vi kunde för att få komma inomhus. Vi drog oss till och med så långt att vi handlade på ica GOURMET. Jag åtminstone, tänkte att det skulle vara snordyrt där,, MEN, nej, var om inte där hade de köttfärs, 400 gram för 19,90:- Oootrooligt billigt! Nu har jag sammanlagt 4 paket köttfärs i frysen som väntar på att jag ska röra ihop något festligt. OoLaLa.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar