2010/03/04

She's got it like nobody.

Någon som vill bjussa på lady-gaga tickets? Hon spelar i globen den 7:e maj. Och om det inte vore grymt nog att det finns en möjlighet att vara där det datumet, så fyller jag ju också år då. A sign maybe? Gaga visste ju iförsig att det är min födelsedag då, så hon tyckte väl att det var lämpligt att lägga den, för mig "närmaste", konserten på det datumet. Vi har inte hunnit prata så mycket nu när hon är ute på turne, senast var vid jul, tyvärr. Lite tråkigt, för jag saknar henne så. Men jag lyssnar på hennes låtar lite då och då som någon slags tröst.. Hon har ju faktiskt skrivit låten pokerface till mig. Eftersom vi alltid driver och skrattar åt att jag har ett så galet bra pokerfejs. Oj oj, men det var i de gamla goda tiderna..
Men som sagt, ingen som vill bjuda? Du/ni kan ju få hänka på. Vi är ju garanterade inträde till VIP-festen efteråt, om det skulle hjälpa någon att plocka fram och dra kortet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar