2010/03/06

Slalom baby, slalom.


Big news, big news - a la starstruck.

Igår var handlade, tydligen, en känd norsk programledare av mig. Norska melodifestivalen och idol är några av hans meriter. Nuförtiden syns han i hans alldeles egna senkveld, som sänds varje kväll,, coolish.

Idag är målet att förbereda inför morgondagen. För imorgon då blir det åka av. Jobbet och jag (sammanlagt 5 pers) drar med ett x antal andra menyn, till fjällen. För en dag. Första åket på två år. Jag är lite förväntansfull. Men innan jag kan "slappna av" och bara åka har jag en liten lista av saker som måste göras, för att jag överhuvudtaget ska kunna åka. Täckbyxor må jag ordna med, något till överdelen av kroppa', handskar? lite matsäck. .. Men sedan så.
Ikväll kommer några arbetskompisar till Mandy och dricker lite öl med oss. Det är Magnus og Linnea redan igång med. För tillfället är Magns också igång med att trans-form himself. Bh, klänning och nu är han på strumpbyxjakt. Galet kul att se på!
Likaså den här bilden när Linnea underhåller oss:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar