2010/05/31

BAZINGA!!


Väntar och väntar och väntar. På att lilla mamsen ska logga in på msn/höra av sig. Vi skulle ju snacka nu klockan 7! Mamaaaa, oooh oooh oooooh!

För övrigt så har jag, om det inte kommit fram tidigare, helt och totalt fastnat för TBBT. "The big bang theory". En sitcom. Typ som "2 and a half men" eller vänner, FAST BÄTTRE! Handlingen kort: Nördar som får en ny granne, en snygg tjej.. Mig passar den här storyn som handen i handsken, tydligen!
Försöker pressa på tjejerna här samma nördiga intresse för den här serien. Men det går lite klent. Karin offrade sig (skulle man kunna kalla det) igårkväll innan hon somnade. 2 avsnitt. Samtidigt som jag låg och kollade på samma, fast säsong 3.. SAMTIDIGT som jag låg och försökte analysera Karins ansiktsuttryck.. Det såg inte bra ut, ett tag. Men sen sken hon upp som en sol några gånger..

Fast nu när jag frågade henne om hon tyckte det var värt att se vidare, så tyckte hon inte det... Mission failure.

Bazinga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar