2010/08/12

Dare to dream. Dream to dare.

[fågelunge-pip]
Amanda has left the building. Lämnat indal. Lämnat sundsvall.
FÖR DENNA GÅNG. (Jag ska nog locka tillbaka na')
Vi har haft kul. Mycket kul. Gjort lite sånt därn't och lite sånt härn't. Lite av varje. Jag har försökt visa indal (och s.vall, med vapendragaren Julia) från sin bästa sida! Om det inte är så att indal endast har EN endaste sida?

Vi sa adjö på tågperrongen vid halv 5. Sen mötte jag upp Elin för att därefter möta upp Frida + Lina. För att gå och käka, Allstars och en redig köttbit med smaskiga tillbehör blev det. Sedan myste vi till det i biosalongen, Inception valde vi, och herrejösses vad jag tackar oss för vårat val. Dödsbra film!

Imorgon åker jag alltså tillbaka, slog det mig nu. Sista natten här hemma på ett tag. Shit.
Nu MÅSTE jag sova!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar