2010/08/12

Obooyy!

Yää
Sitter uppe fastän jag borde gått och lagt mig för längesen. Precis som igår natt, och natten före det.. och så vidare..
Funderar på huruvida det är möjligt att åka tillbaka imorgon? Mycket som ska hinnas med och redan nu känner jag mig som ett litet knippe stress. Orsaken till att jag inte kunnat lagt mig för att sova ännu.

Det omöjliga är att åka hem senare än fredag morgon. Av den anledningen att jag vill hinna med lite ledig "stress-fri" tid på andra "hemma-plan-halvan".
Smidigast, snabbast och för nästan samma summa (som med tåg/buss) tar jag mig till Oslo med flyg, och då jag inte vill lägga ut dyrbar tid på att resa passar det som handen i handsken/kanelbullen till mjölkglaset/tårarna till Titanic/Zlatan i landslaget. Men så går det inget tidigt flyg på fredag. Självklart.

Sammanfattaningsvis är det alltså såhär: Stressa hemma för att slippa stressa i hem nummer 2. Och så tvärtom då. Yes!
Yäää

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar