2010/11/29

Guess what.

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
- Idag på lunchen, när jag ätit upp min äckliga, matlåda: halvt frusen (nej, jag orkade inte resa mig från stolen, gå de 2 metrarna till mikron och värma på i 2-3 minuter till) fiskgratäng med grillkrydda, som jag tänkte kunde piffa till smaken lite. Då när jag hade käkat klart kom de in med en 22 bitars sushi på spiserommet, till den som kände sig manad (två bitar var tvunga att slinka ner. gudars gott!)

- 5 minuter innan jag slutade jobbet skulle jag skära till några myntrullar - enklare att öppna då - och skar jag mig i tummen. Djupt. Efter en meter papper och två lager plåster slutade det tillslut att flöda lika mycket. Det här var alltså 3:e gången på en vecka jag har skurit mig. Pekfinger på samma sätt. Och långfingret med kökskniven, check!

Jag hade flyt idag. Kanske jag skulle köpt mig en lott och iNTE vunnit något?
hhhhhhhhh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar