2010/11/29

Skype.

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Jag missar en hel del när jag inte bor hemma med resterande ulinare.. Så när jag skypeade med, mamma, lisa, johanna, roger, lena, emma & Hanna, och katterna (såklart) blev ja lite upppdaterad om vad som händer hos mina kära:

- Lisa har färgat håret i en skitsnygg färg.
- Johanna har glömt bort svenskan efter hon var i USA.
- Mamma har blivit en aning blondare, snyggt!
- Tarzan har (som bilden visat) antingen blivit av med ett öga, eller blivit en fena på att flörta.
- Ommöblerat i huset... rundvandring, tumme upp för bärbar, oj så mycket positivt men får ut av en sån: inkluderat att jag tog kort på mig själv när Lisa fastnade framför spegeln.
Med mera. Var lite seg i kolan när vi pratade igår bara. Var på julebord med 300 andra menyare i lördags. Norsk julmat är inte alls som svensk!!! - men några, två, godbitar var det ändå... Många öl/vin-biljetter, och en sen natt/tidig morgon - Vid 5 nuddade huvudet kudden, och 4 sek efter det slocknade jag - för att förenkla bilden av mig igår.

I fredags bakade vi peppisar, och Linda avancerade med ett peppis-hus!




hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Där har ni, sagt & skrivet, min helg. NU ÄR LELLE TILLBAKS!
FFFFFFFFFFFFFFFFFFF




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar