2011/02/26

svettig, lokig, acklig, men alldeles alldeles underbart!

Det ar alltid sa segt att satta sig och skriva pa resdagboken, verkar som att alla datorer har har problem att hantera var fina svenska sida.. en anledning till varfor jag drar mig lite for att ens prova att logga in... 
(min blogg verkar fungera battre, och om det fins gratis wifi for mobilen sa kan jag skriva lite dar: sayhellotomybeautifulworld.blogspot.com)

For tillfallet ar vi pa Koh tao, en riktig soft island pa ostkusten som till mestadels ar befolkad av dykturister/instruktorer. Lite lugnare tempo an pa koh phangan som vi var pa innan (kom hit i onsdags, efter en vecka dar), som man kan saga ar till 99,9 procent en pary-island..

Har har vi solat och badat i underbar miljo, varit pa transvestit-cabaret-show (tva dagar i rad), varit ut och dansat oss sa ackligt svettiga att vi var tvugna att ga hem aven fast vi fortfarande var grymt taggade (svettas i allmanhet, nog cirka 30 Liter om dan.. normalt?). Imorgon aker nog Lelle, jay, carina, niklas & Ante, sa jag och mandy har cirka 2 dagar kvar har sjalva innan vi flyger till bali!

Igar var vi pa en resturang som heter seashell, dar de hade bland de godaste grillspett man kan tanka sig. Tillsammans med bakad potatis och sallad. Beef, chicken, prawn, pork, seafood var nagra av grillspettsmakerna man kunde valja mellan. Chicken och beef valde jag och som sagt, tasted like heaven!!

Ikvall kor vi sista kvallen med (det ar) ganget! Chok di ka & La chaim, skal pa thai & israeliska! men forst en visit pa en pizzeria som gor varldens basta pizza enligt carina niklas & ante.. vi far la se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar