2011/05/28

När livet inte är underbart är det långdraget & störigt.

hhhhh
Kan knappt svälja nu för att det gör så övermäktigt ont.
Kan inte stänga munnen, då klibbar nämligen läpparna ihop så att när jag ska öppna munnen igen, då säger blåsorna på nederläppen ifrån genom att också göra "lite" ont. Detta medför en fiskliknande min där det mer än ofta också rinner lite dreggel ur vardera mungipa.
Kan inte heller öppna munnen helt. Anledning ett, för att käken säger stopp. Anledning två, för att blåsan/utslaget på hakan spricker då.

För att bara nämna några smått irriterande sjukdomssymptom jag uppvisar för tillfället. Underbart!

Något jag KAN är att ta mig upp till vårdcentralen för att få ordning på den här skiten. (Fast det är mamma som tar mig upp till vårdcentralen, så det kan jag visst inte heller.)
hhhhh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar