2011/07/21

Sykt bra litt gammel sang, som bare stemmer så godt in på meg. Ja?

Lite, med B E T O N I N G på lite, omgjord.

"Den är giftig o den smittar ner dig
Du har hört den förut så du visslar med mig, bahA,

okej, då var det dags igen
Sara Ulin fortfarande glassig men
Nytt år, ny låt, nytt mode, ny glow
Men det är samma gamla jente med ett härligt flow

Jag liksom irriterar på ett fyndigt sätt
När jag levererar på ett myndigt sätt
O jag vill ha dig på ett syndigt sätt
Så det blir gyllene tider när vi två blir ett (woo)

A du vet vad jag talar om,
O om du inte vet, vet du när jag talar om det (oo-ey)
Hur mycket jag än skalar av det
Spelar ingen roll, radion skvalar av det (haha)
Skyldig stålar, o jag betalar av det
Jag behöver inte ens det där lager-avtalet
Det rycks, och det slits och det skriks i mitt öra
Försöker lyssna (huh), men jag kan bara höra..

Den är giftig och den smittar ner dig,
Du har hört den förut, så du visslar med mig bah."

1 kommentar: