2011/08/12

Fredaaaaaaaaaaaaag

Jobb hela veckan avklarat, var jag påväg att skriva. Jag skrev det ju också ioförsig. Men, saken är den att jag inte jobbade igår. Utan var hemma och sjuk. Hostig & en aning febrig. Illa, gorilla. Men idag var ja tillbaka på trucken i kylen packandes mat på pall. Och skillnaden mellan att jobba i onsdags & idag var oerhörda. Typ. Skillnaden var att jag inte frös idag, fastän jag dragit ned på ett klädlager - inga leggins under eller tjocktröja. Det är alltså tecknet, THE SIGN, på att jag är sjuk.
När jag inte fryser, är jag inte sjuk. När jag fryser är jag sjuk. Period.

Förutom att jag varit sjuk har dagarna rullat på med annat. För redan en vecka sedan(!) var Johanna, Erik & Lina på visit. REDAN EN VECKA SEN! och vilken helg vi hade tillsammans, otroligt underbar, kul, galen, härlig, & massa fler positiva adjektiv. Det enda negativa med vår helg var att den tog slut för snabbt, som mycket annat. Come back, angels!

Vi hade passande nog planerat in en kräftskiva besöket till ära. Den var lika omtyckt som helgen i sig. Kräftorna, "gästerna" & snapsvisorna gjorde alla sin del av det hela. Det skall vi göra om innan vi drar av stede (drar från stället).

Ikeld drar vi av stede ut, muligtvis, får se hvordan kvelden ter dig. Går litt ann på vad alle vil selvfölgelig. Ha deeee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar