2012/04/22

Ao Nang, Krabi.

Hallplats nummer 2 pa min alldeles egna thailandsupptackt ar Ao nang. Egentligen nummer ett om man ska vara petig, eftersom jag redan utforskat phuket & karon beach.. Hit kom jag forut idag, efter en kort minibusstur till piren och en battur pa ca tva timmar. Ovanligt tidig uppstigning for att passa in i den senaste veckans tidsschema, men vid forsta anblick var trippen hit vard nagra extra gaspningar. Otroligt fint runtomkring, berg som "stupar rakt ner" (ska forsoka ta en nagorlunda bild med min flashiga mobilkamera), SOL idag.. det ar val forsta intrycket OCH den enda nackdelen, VATTNET! Det ar sa skitigt!! eller det kanske inte ar skit, men jag kan inte ens se mina fotter pa botten nar jag star pa 1,5 meters djup! Ar det jag som blivit bortskamd med Filippinernas otroooligt klara och underbara kristallvatten?

Har inte bestamt an om jag aker torsdag eller fredag till koh tao. Ca 12 timmar ska den turen ta, lockande...
Nu blir det kak, mat, midda, foda!!! Ba bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar