2012/04/24

Tonight we are young. Lets set the world on fire!

Prisa skype! kontinuerlig kontakt med mamma o co, date med Ullis i förrgår, med Karin idag & med Lisa&pappa ikv! underbart! Kom nyss hem från stranden jag, köpte med en bananpannkaka thai style med sötad mjölk på som avnjöts efter en snabb kalldusch. Planen för resterande timmar detta dygn är: - att skriva ikapp en veckas äventyr i min lilla personliga resedagbok. - ta en kort nap - käka, kanske indiskt (många indiska resturanger här, många indier?) - OCH ikväll tar ja banne mig en oljemassage! Innan skype kl.22:00. På torsdag åker jag vidare till chumpon och så håller ja tummarna för att går fler än 2 båtar per dag till koh tao. Annars blir det buss till surathani och en natt där innan ja får säga "HEJ ERIK"! Vi drar till bkk tillsammans innan han åker hem den tredje och då återstår ca 6 dar för mig att besluta vad jag skall hitta på. Inklusive tänka ut något lite spännande/speciellt/lyxigt/galet eller roligt att göra på min födelsedag. Förslag någon? Take caaaaaare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar