2012/05/03

Det ar nuuu som tiden ar min

One night to gooo. Innan ja ar enstoring igen. Erik drar vid 05.59 (05.55 enligt honom sjalv). Trakigt, men kul for honom som far komma hem & njuta av mat och saknat sallskap, ser jag ocksa fram emot saaa! Jag sover en timme extra & hinner kaka hotellfrukost innan minibuss&bat tar mig till koh samet. Om 3 dygn blir jag 23 (den perfekta aldern?) och om 6 dygn kysser jag svensk mark. Och det var allt for nu, forutom (pa begaran av Lelle):

Den forsta gjord pa koh lanta, nar vi reste hela tjejganget. Bokstaverna L, J & S = Lisa, Johnna & Sara. Och numero dos gjord tillsammans med Erik, tattoade samma fina motiv, men med varsin fin personlig touch.. . Eriks:



1 kommentar:

  1. Sweet as pie gumman! Och grattis på födelsedagen igen! Puss!

    SvaraRadera