2012/05/02

With company!

Träffade på Eriiik på koh Tao för ett par dar sen, och iförrgår åkte vi hit till bkk. IGÅR, gjorde vi varsin tatto - för övrigt min andra på den här resan. MBK idag, Erik shoppadeloss rejält, jag höll igen lite mer, men 4 klockor blidde det! Imorron är våran sista dag, Erik flyger hem på fredag och då drar jag till koh samet. Har råkat vända litt på dygnet, jag & E. Bland annat pga att vi sett på en serie som heter karatefylla (som jag inte hört ett ord yttrats om förrän nu). Sjuk, men skön sjuk humor, tänkte om ni hade tråkigt någon gång kan ni ju söka rätt på några avsnitt. Är ja int snäll, så säg! Vi har för övrigt snackat MASSA SVENSK MAT! PORTERSTEKSSÅSEN står allra högst upp på våran lista. Tätt följt av en fet tugga från en falukörv, blodpudding, knäcke, ISKALL MJÖLK, kanelbullar, tunnbröd & lots lots more!! Kör på i samma redan vända dygn och går ut på khaosan inatt. Hej rå!

2 kommentarer:

  1. Skåla Khoasan från mig!! Jag saknar den galna gatan! Och vad är det för tatueringar du gjort! Få se en bild snålis!

    Jag saknar dig!
    Puss

    SvaraRadera
  2. Vi skalade inte sa mycket dar, var sa sega & trotta hela tiden, men en blev det iaf, da jag hogt & tydligt sa "Skal fran eder kara van Lelle"!
    Glomde bort att visa tattis nr1, men nu sa :) Saknar dig med (och funderar nar i sommar jag/vi far komma & halsa pa?) Lelle.

    Puss a kraaam!

    SvaraRadera