2014/04/13

The day before tomorrow

Knappt ett dygn tills vi befinner oss på Quatar-isk(?) mark. För mellanlandning på 7 timmar innan vi drar vidare till Bangkok. För att spendera 4 timmar där innan vi flyger till Manila, och där blir det 3 timmar innan sista delresan till slutmålet Palawan, Puerto Princesca. 

Trots detta tycker jag att vi, min sambo & jag, är så relaxed. Kan bero på att vi sedan igår var färdigpackade, alltså HELT färdiga. Två dagar i förväg, rekord! Och sedan dess har vi nog hunnit nöta ut (nästan) all nervositet ur kroppen. Positivt, men imorrn' slår antagligen pirret till som ett knytnävsslag i magen. Fast ett slag i magen är ju alltid välkommet...? Av den här typen iallafall.

Såhär har vår stilla the day before tomorrow delvis sett ut: 

  

Minigölf & pannkaka (fast i tvärtom ordning) i gott sällskap och stundvis i skinande, värmande sol. 

  


Och så en bild på våriga fräscha färglada blommor som pryder vårat köksbord!
(När jag "växer upp" ska jag ha fräscha olika sorters buketter utspridda i hela huset mitt)


Snakkes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar