2014/04/08

Återstår

Jag har alltid varit en jävel på att göra listor. Onödiga listor & nödvändiga listor. Det är ett bra sätt att göra sig en översikt för vad som ska fixas & ordnas. Tillfredställelsen när man efterhand kan stryka punkt för punkt är något som gör gott för själen. Åtminstone min, men något säger mig att jag inte är ensam om detta!

Här är mitt senaste verk, inför (självfallet) resan, mindre viktiga ting & lite väsentligare måsten : 
  • Deklarera!!
  • Boka flyg mellan Siargao & Manila
  • Boka hotell, Bangkok & Manila
  • Ta kopia av pass & bankkort (just in case... peppar peppar)
  • Printa biljetter
  • Packa
    Köpa:
  • Flip Flop(?)
  • Myggmedel
  • Solskyddsfaktor
  • Shorts
  • Aloe Vera
  • Handbagage-ryggsäck
  • Betakaroten
  • Huvtröja
  • Bikini
  • med mera, med mera

Alla strukna punkter klarade vi av i söndags på några timmar i köpcentret Nordstan, Göteborg. GÖTT (för att uttrycka sig på lokal dialekt)! & återstående punkter tar vi tag i inom de närmsta dagarna.

Hej hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar